OPPSAL TANNLEGESENTER

Våre behandlinger

Tannundersøkelse

Undersøkelse

En årlig undersøkelse av munnen er viktig for å forebygge sykdom. Munnen er kroppens speil. Under en undersøkelse vil tannlegen eller tannpleieren sjekke din orale helse.

Tannfylling

Alt du behøver å vite om tannfylling og alt rundt. En tannfylling brukes til å fylle et hulrom (et hull som har dannet seg i tennene) eller andre skader på en tann.

Tannkjøttbetennelse

Tannkjøttbetennelse er en vanlig og mild form for tannkjøttsykdom (periodontal sykdom) som forårsaker irritasjon, rødhet og hevelse i tannkjøttet rundt tennene.

Tanntrekking

Tanntrekking kan være et alternativ om tanna er dårlig plassert i munnen, står for nærme en annen tann, eller om tannen er sterkt forfallen eller rammet av periodontal sykdom.

Rotfylling

Rotfylling er en nødvendig behandling når nerven i tannen blir betent eller infisert. Rotfylling tar sikte på å fjerne all infeksjon fra den infiserte tannen.

Tannimplantat

Tannimplantat behandling er en prosedyre som erstatter tannrøtter med titanskrue og erstatter skadede eller manglende tenner med kunstige tenner som ser ut og fungerer omtrent som ekte tenner.

Tannblekning

Tannbleking

Vi hjelper deg å ta fram smilet du kan være stolt av. Vi tilbyr profesjonell tannbleking skreddersydd for den enkelte, og som gir imponerende resultater.

Digital Smile Design

Estetisk og gjenopprettende tannbehandling blir mer og mer populært, og Eiksmarka Tannlegesenter er glade for å kunne tilby DSD (Digital Smile Design)

DETTE SIER VÅRE KUNDER

Hvorfor Oppsal Tannlegesenter?

Å velge riktig tannlege kan være vrient i blant når det er mange å velge mellom. Vi har mange pasienter som anbefaler oss! Se hva noen av de sier her:

Ifølge 8 vurderinger.
Kawthar Al-Kabi
12. September, 2022.
Utrolig hyggelig og profesjonell tannlege Mortada. Fint tannlegekontor med god atmosfære. Dette blir mitt faste tannlegekontor. Jeg fikk akutt time på dagen. Er kjempefornøyd med behandlingen jeg fikk. Anbefaler alle å besøke dette tannlegekontoret.
Nathalie
9. September, 2022.
Det beste tannlegebesøket jeg hatt. Veldig profesjonell, engasjert og hyggelig tannlege. Ga utførlig forklaring om behandlingen, svar på mange spørsmål og råd. Veldig god service generelt og fin klinikk med moderne innredning.
Mona Hamid
8. September, 2022.
Kom til Tannlege Mortada med tannlegeskrekk. Han hadde forståelse og kunnskap som fikk roet meg ned. Mer medmenneskelig tannlege tror jeg man skal lete lenge etter. Har du tannlegeskrekk anbefaler jeg Tannlege Mortada! Lyse og moderne lokaler. Du får spa følelse av å være der!
Nora Valstad
8. September, 2022.
Klinikken har en hyggelig atmosfære, topp og moderne klinikk.Tannlege Mortada er kjempe flink med pasienter som har tannlegeskrekk. Han bruker god tid og er ekstremt nøye, han sjekker grundig og forklarer, samt viser hva som skal gjøres.
Sarah Ramfjord
3. September, 2022.
Veldig fornøyd med hjelpen jeg får! Trivelig tannlege og sekretær! Ikke lang vente tid og kjempefint lokale🤌🏽
Tobias Kihlberg
1. September, 2022.
hyggelig besøk! Rene og friske tenner etterpå

Partnere

Vi samarbeider med

Vurderinger av leger og andre behandlere. Del dine egne erfaringer. Se våre vurderinger.

Eiksmarka Tannlegesenter er vår andre avdeling i Oslo og Bærum. Gå til Eiksmarka her.

Moderne spa-inspirert lokaler

Moderne spa-inspirerte lokaler

Vi er opptatt av å skape en behagelig atmosfære, med alt fra interiør, musikk, duft og belysning. Vi ønsker å tilby deg en unik opplevelse.

Netflix and chill tannlege

``Netflix and drill``

Vi tilbyr alle former for tannbehandling. Og kanskje det best av alt; se på en serie eller film mens tannlegen utfører behandlingen. Vi tilbyr TV/ Netflix i taket i alle behandlingsrom.

5 gode grunner til å velge Oppsal Tannlegesenter

✅   God kvalitet og hyggelig personell

✅   5 stjerner på vurdering fra pasienter

✅   Stort fokus på tannlegeskrekk

✅   Ledende innen implantater og kroner

✅   Mange fornøyde pasienter

Spørsmål eller ønsker å komme i kontakt?

Kontakt oss

Vi har rask og god kundebehandling som gjøres via mail, telefon og sosiale medier, i tillegg til chatten du ser nede til høyre! Kontakt oss gjerne om du har spørsmål eller trenger hjelp.

Oppsal Tannlegesenter

Haakon Tveters vei 90, 0686 Oslo